Szolgáltatás megrendelés



Székhelyszolgáltatás szerződéshez kérjük hozza magával a következő dokumentumokat:

Új cég esetén:
A leendő ügyvezető személyi igazolványa, lakcímkártyája és adóazonosító jele. Valamint a tervezett cégnév.

Már meglévő cég esetén:
Az ügyvezető személyi igazolványa, lakcím kártyája és adóazonosító jele. Továbbá a társasági szerződés vagy alapító okirat, cégkivonat és aláírási címpéldány.

Meghatalmazásos ügyintézés esetén: Az ügyvezető és a meghatalamazott személyi igazolványának, lakcím kártyájának és adóazonosítójának másolata. Eredeti, két tanú által hitelesített meghatalmazás. Az ügyvezető eredeti aláírási címpéldánya. Társasági szerződés vagy alapító okirat és cégkivonat.

Válassza ki a székhelyszolgáltatás csomagot, majd töltse ki a megrendelő űrlapot. Ezután telefonon egyeztetett időpontban Önnek csak be kell jönnie irodánkba aláírni a székhelyszolgáltatás szerződést. A székhelyszolgáltatás díját a székhely szerződés aláírásakor kell rendezni.

Számlázási név:
Számlázási cím:
E-mail cím:
Telefonszám:
Szolgáltatás:
Leírás / üzenet:


Akcióink >>

Székhelyszolgáltatás elérhetőségek

Köszönjük, hogy megtisztel minket bizalmával!

Címünk:
1039 Budapest III. kerület, Madzsar József utca 20. üzletsor

 

images

Vezetékes / fax:
06-1-243-11-33

Mobil:
06-30-903-60-60

E-mail:
iroda@szekhelyszolgaltato.hu

Keressen minket a Google+-on

Hírek

  • 2015. 06. 15

    2016-ban az SZJA kulcs 16-ról 15%-ra csökken

    .

     

    ado.hu

  • 2015. 04. 12

     

    Számviteli tv. változás 2016-tól

    A javaslatban több változtatás szerepel.

    Több vállalkozás készíthet egyszerűsített beszámolót.

    Változik a rendkívüli tételek kimutatása, osztalék elszámolás.

    .

    adozona.hu

  • 2014. 06. 22.

    Az időszakos elszámolású ügyletek teljesítési időpontja

    várhatóan az elszámolási időszak utolsó napja lesz.

    Azonban ezt a szabályt előreláthatólag csak 2015-től kell alkalmazni

    vg.hu